"Powiedz NIE!" - jeśli uległeś szantażowi i wymuszeniu seksualnemu on-line
Każde dziecko, którego bezpieczeństwo w internecie czy też podczas korzystania z telefonu komórkowego zostało zagrożone zachęcamy do kontaktu z Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Można tam uzyskać pomocne informacje, jak rozwiązać problem, a także otrzymać wsparcie psychologiczne.
Pomoc można uzyskać poprzez kontakt z konsultantem za pośrednictwem:
- linii 116 111 (przez 7 dni w tygodniu, w godz. 12 - 22, połączenie bezpłatne)
- formularza kontaktowego na stronie
www.116111.pl
- rozmowy online – czatu z poziomu strony
www.116111.pl (zakładka „Bezpieczeństwo online”)
Każda osoba dorosła-rodzic, opiekun, nauczyciel znająca dziecko, którego bezpieczeństwo w Internecie zostało zagrożone może uzyskać pomoc i informacje, jak dalej postępować kontaktując się z Telefonem dla Rodziców i Nauczycieli w sprawie Bezpieczeństwa Dzieci 800 100 100.
Pomoc można uzyskać poprzez kontakt z konsultantami za pośrednictwem:
- linii 800 100 100 (pon-pt w godz.12-18, połączenie bezpłatne)
- e-maila: pomoc (at, czyli na stronie) 800100100.pl
- formularza kontaktowego na stronie
www.800100100.pl
- telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka: 800121212
Formularz zgłaszania nielegalnych treści: https://dyzurnet.pl/formularz/?pl