"Powiedz NIE!" - jeśli uległeś szantażowi i wymuszeniu seksualnemu on-line

Każde dziecko, którego bezpieczeństwo w internecie czy też podczas korzystania z telefonu komórkowego zostało zagrożone zachęcamy do kontaktu z Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Można tam uzyskać pomocne informacje, jak rozwiązać problem, a także otrzymać wsparcie psychologiczne. Pomoc można uzyskać poprzez kontakt z konsultantem za pośrednictwem: - linii 116 111 (przez 7 dni w tygodniu, w godz. 12 - 22, połączenie bezpłatne) - formularza kontaktowego na stronie www.116111.pl - rozmowy online – czatu z poziomu strony www.116111.pl (zakładka „Bezpieczeństwo online”) Każda osoba dorosła-rodzic, opiekun, nauczyciel znająca dziecko, którego bezpieczeństwo w Internecie zostało zagrożone może uzyskać pomoc i informacje, jak dalej postępować kontaktując się z Telefonem dla Rodziców i Nauczycieli w sprawie Bezpieczeństwa Dzieci 800 100 100. Pomoc można uzyskać poprzez kontakt z konsultantami za pośrednictwem: - linii 800 100 100 (pon-pt w godz.12-18, połączenie bezpłatne) - e-maila: pomoc (at, czyli na stronie) 800100100.pl - formularza kontaktowego na stronie www.800100100.pl - telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka: 800121212 Formularz zgłaszania nielegalnych treści: https://dyzurnet.pl/formularz/?pl
Obejrzyj film na Youtube